مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران:

یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران تا پایان سال جاری ساماندهی می‌شود

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران بپا همت مسئولین تا پایان سال جاری ساماندهی خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ - 19September 2023

یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران تا پایان سال جاری ساماندهی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آستانه هفته دفاع مقدس، نشست سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز (سه‌شنبه) با «قربانی» مسئول دفتر حفظ آثار در شهرستان سوادکوه امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «سلامی» در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری و مجاهدت رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم از رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بی‌نظیر و بی‌بدیلی خلق کردند.

وی از برگزاری بیش از ۱۵ هزار فعالیت و برنامه به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان مازندران خبر داد.

سرهنگ پاسدار سلامی افزود: شهرستان سوادکوه نقش مهمی در انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن داشته و امروز در ترویج و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نیز پیشتاز است.

این مسئول با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای دشمنان ترویج و نشر ارزش‌های اسلام، انقلاب و دفاع مقدس مجاهدت است، گفت: دفاتر شهرستان‌ها ظرفیت ارزشمندی در حوزه ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به شمار می‌آیند که در این عرصه مجاهدت‌های فراوانی داشتند.

وی تعداد شهدای گمنام استان مازندران را ۳۶۷ شهید اعلام کرد و با اشاره به اینکه ۸۱ یادمان در سراسر استان به همت مردم، مسئولین و خیرین ساخته شد، گفت: یادمان شهدای گمنام استان با همت مسئولان تا پایان سال جاری ساماندهی خواهد شد.

«قربانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام این شهرستان به ساخت یادمان شهید گمنام زیراب اشاره کرد و گفت: ساخت یادمان شهید گمنام زیراب تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و برای افتتاح آن نیازمند مساعدت مسئولین هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار