جانشین سپاه فجر فارس:

۱۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس فارس تجلیل می‌شوند

سرهنگ «جمالی» ضمن اشاره به برگزاری ۴ هزار و ۹۵۰ عنوان برنامه در فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: صبح فردا به صورت همزمان ببش از ۱۰۰ هزار نفر رزمنده دفاع مقدس در استان فارس مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۶۱۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 19September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «هاشم جمالی» جانشین سپاه فجر فارس امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه ضمن اشاره به برگزاری ۴ هزار و ۹۵۰ عنوان برنامه در فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۲۹ شهریور ساعت ۹:۳۰ به صورت همزمان ببش از ۱۰۰ هزار نفر رزمنده دفاع مقدس در استان فارس مورد تجلیل قرار می‌گیرد و با تجدید میثاق آرمان‌های امام و رهبری و استماع سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

جانشین سپاه فجر فارس  با بیان اینکه هفته مقدس امسال در استان فارس و مجموعه سپاه فجر با برنامه‌های متنوعی با توجه به فضای حاکم بر جامعه گرامی داشته می‌شود گفت: اغلب برنامه‌ها با محوریت جوانان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: یکی از تاریخ‌های اوج بزرگی، منش و افتخارات دفاع مقدس است که دست آورد‌ها بسیار زیادی در تمامی عرصه‌ها برای ملت ما داشت.

وی با بیان اینکه عظمت و بزرگی امروز ملت ایران از برکت دفاع مقدس است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب جنگ تحمیلی را یک گنج تمام نشدنی می‌دانند و قدرت نظامی امروز کشور ما دستآورد حاصل از دفاع مقدس است و اگر جنگ تحمیلی نبود شاید به این درجه از قدرت بازدارندگی و امنیت نظامی نمی‌رسیدیم تا در کنار تامین امنیت داخل کشور بتوانیم در منطقه غرب آسیا نقش‌آفرینی کنیم.

جمالی، خودکفایی، توکل و خودباوری را یکی از دیگر از دستاورد‌های مهم دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن به خودباوری رسیدیم که بدون وابستگی به شرق و غرب و با کوشش و پشتکار به علم و تکنولوژی دست پیدا کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس به تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تجلیل از ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان در این هفته به شکل گسترده انجام می‌شود از این رو ۲۹ شهریور ساعت ۹:۳۰ به صورت همزمان ببش از ۱۰۰ هزار نفر رزمنده دفاع مقدس در استان فارس مورد تجلیل قرار می‌گیرد و با تجدید میثاق آرامان‌های امام و رهبری و استماع سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته مقدس امسال در استان فارس و مجموعه سپاه فجر با برنامه‌های متنوعی با توجه به فضای حاکم بر جامعه گرامی داشته می‌شود از این رو اکثر از برنامه‌ها با محوریت جوانان و دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

جمالی با اشاره به اینکه ستاد دفاع مقدس در سپاه فجر فارس از مردادماه پیش کار خودش را آغاز کرده است، گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه عمومی در سراسر استان توسط رده‌های سپاه و بسیج برگزار می‌شود تا با حضور آحاد مردم شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم از این رو برپایی یادواره‌های شهدا در تمامی محلات زینت بخش برنامه‌ها است.

جانشین سپاه فجر فارس با بیان اینکه ۴۵۰ برنامه شاخص و محوری در صدر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس قرار دارد، گفت: شبیه‌سازی و نمایش عملیات کربلای ۴ و ۵ در شهرستان‌های ارسنجان، زرین‌دشت و خرم‌بید، برگزاری ۱۴ مین برنامه ستاره‌های شهر با موضوع عملیات کربلای ۴ و پویش کتابخوانی «من خواهر بارانم» با موضوع خاطرات خواهران شهدا و همکاری نهاد‌های متولی حوزه کتاب و فرهنگ نمونه‌ای از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس هستند.

وی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برپایی نمایشگاه، مسابقات ورزشی، پویش کتابخوانی، اجرای اردو‌های جهادی، خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوعات دفاع مقدس، همایش تجلیل از زنان تاثیرگذار در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های رده‌های سپاه و بسیج در استان فارس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار