فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ارزش‌های دفاع مقدس باید بیش از گذشته در جامعه متبلور شود

«خرم‌دل» گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های نهفته در آن بیش از گذشته در جامعه متبلور شود.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید تلاش کنیم فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های نهفته در آن بیش از گذشته در جامعه متبلور شود.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود که تلاش کردیم برنامه‌ها به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته غنی‌تر باشند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازسازی عملیات «کربلای۵» توسط تیپ ۴۸ فتح، «شب‌های شیدایی»، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی، یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

خرم‌دل از برگزاری یادواره شهدای عملیات‌های شمال‌غرب و بزرگداشت رزمندگان این عملیات‌ها خبر داد و تصریح کرد: تیپ ۴۸ فتح و رزمندگان ما در شمال‌‌غرب حماسه آفریدند که امسال بزرگداشت شهدا و رزمندگان این عملیات‌ها را برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: تلاش شده است در همه پایگاه‌ها، نواحی و حوزه‌های مقاومت حداقل یک برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا و نام و یاد شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها