مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان:

پیوند نسل مدافع دیروز و امروز، فتح خرمشهر‌های جدید را به همراه دارد

«رضایی» با اشاره به نقش اصفهان در سال‌های دفاع مقدس، گفت: پیوند نسل مدافع دیروز و امروز زمینه خلق ارزش‌ها و دستاورد‌های بزرگ و فتح خرمشهر‌های جدید را به همراه دارد.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 20September 2023

به گزارشپیوند نسل مدافع دیروز و امروز، فتح خرمشهر های جدید را به همراه دارد خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» صبح امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» و تجلیل از پیشگامان دفاع مقدس، اظهار داشت: استان اصفهان با یگان مختلف از جمله لشکر هشت نجف اشرف، لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، تیپ ۴۰ صاحب الزمان (ع)، گروه موشکی ۱۵ خرداد، گروه‌های ۲۲، ۴۴، ۵۵ و ۸۴۰ ارتش، پایگاه‌های هوانیروز، پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان و‌حهاد سازندگی، نقش موثری در سال‌های دفاع مقدس داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت هفته دفاع مقدس در بیان خاطرات و دستاوردهای این دوران، ادامه داد: امروز لازم است این نقش سازنده با زبان هنر و به صورت جذاب برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.

رضایی با بیان اینکه دفاع مقدس بخش جداناشدنی هویت ما در سال‌های پس از پیروزی انقلاب است، اضافه کرد: جوان امروز باید بداند چگونه ملتی با دست خالی و در اوج تحریم‌ها در مقابل رژیمی مقاومت کرد که حامیان غربی، عربی و عبری او را پشتیبانی می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: خاطرات جوانان دیروز و قلم و هنرمندی جوانان امروز می‌تواند ظرفیتی در تبیین این حقایق و دستاوردها فراهم کند، بر همین اساس ضروری با پیوند نسل‌ها، این فرصت فراهم شود و امروز شاهد حضور پیشکسوتان دیروز و ادامه دهندگان مسیر مقاومت در عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هستیم. پیوند نسل مدافع دیروز و امروز زمینه خلق ارزش‌ها و دستاوردهای بزرگ و فتح خرمشهر های جدید را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار