در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد؛

پژوهشگر دفاع مقدس: تدوین نقشه جامع علمی ـ پژوهشی دفاع مقدس متاثر از بیانیه گام دوم انقلاب است

جمشیدی گفت: تدوین نقشه جامع علمی ـ پژوهشی دفاع مقدس به نظر می‌رسد متاثر از بیانات بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
کد خبر: ۶۱۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 20September 2023

تدوین نقشه جامع علمی ـ پژوهشی دفاع مقدس متاثر از بیانیه گام دوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس‌، «فرانک جمشیدی» پژوهشگر دفاع مقدس و نویسنده شش عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: تدوین نقشه جامع علمی ـ پژوهشی دفاع مقدس به نظر می‌رسد ملهم و متاثر از بیانات حضرت عالی خصوصا بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

وی افزود: سندی که به زعم من از یک سوی عمدتا بر ضرورت شکل‌گیری تلاش‌های جدی در جهت ایجاد و نمایش قدرت ملی ایران و اتکا به آن برای عبور از چالش‌ها و بحران‌ها تاکید دارد و از سوی دیگر در آن نوعی اقبال و اعتنا به شکل خاصی از قدرت دیده می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: قدرت نرم به عنوان پشتوانه‌ای برای قدرت ملی و نیز قدرتی که بخش مهمی از آن بواسطه تولید، سازماندهی و رده بندی دانش و یا بهینه سازی سه منبع انسان، دانش و استعداد تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار کلید واژه بیانیه گام دوم یعنی ایمان، اخلاق، اراده و امید را به عنوان آبش خور جامعه‌های علمی این نقشه و سه کلید واژه عدالت، عزت و وحدت را به عنوان نقاط کانونی یا مرکزی در ترسیم خطوط اصلی دیپلماسی علمی کشور می‌شود در نظر گرفت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار