مدیر گردشگری راهیان نور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد

فلاح‌پور گفت: افرادی که عضو باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شوند می‌توانند از امکانات موزه و بخش‌های مختلف آن جهت بازدید استفاده کنند. این بخش‌ها شامل موزه مقاومت، لباس سربازی و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 20September 2023

باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد«علی فلاح‌پور» مدیر گردشگری راهیان نور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اعلام خبر افتتاح و رونمایی باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز در جریان برگزاری مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد افتتاحیه و رونمایی از باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودیم.

فلاح‌پور افزود: میهمانان امروز جزو اولین افرادی بودند که عضو این باشگاه شدند. ضمن اینکه تا امروز برای ۵۰۰ نفر کارت عضویت صادر شده است.

مدیر گردشگری راهیان نور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: روند کار و فعالیت باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به این صورت است که نیرو‌های علاقمند را جذب کرده و آن‌ها را در جریان برنامه‌های موزه قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که عضو باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شوند می‌توانند از امکانات موزه و بخش‌های مختلف آن جهت بازدید استفاده کنند. این بخش‌ها شامل موزه مقاومت، لباس سربازی و دفاع مقدس است.

فلاح‌پور اضافه کرد: مزایای دیگر این کارت استفاده از کتابخانه موزه، بازدید ماهانه به همراه ۵ نفر از تالار‌های موزه و استفاده از پارکینک خیابان سرو برای بازدید از این موزه است.

مدیر گردشگری راهیان نور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و عضویت در باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌توانند با مراجعه به تارنمای رسمی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قسمت باشگاه سرو اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار