فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس راهنمای راه اخلاص هستند

سردار «محمدی‌اصل» گفت: شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ستارگان راهنمای راه اخلاص و عمل به نیات معنوی هستند که درصدد هستیم به وصایای شهدا عمل کنیم و وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تاکید کنیم.
کد خبر: ۶۱۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 20September 2023

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس راهنمای راه اخلاص هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازاردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز (چهارشنبه) در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز»، اظهار داشت: شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ستارگان راهنمای راه اخلاص و عمل به نیات معنوی هستند که درصدد هستیم به وصایای شهدا عمل کنیم و وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تاکید کنیم.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با هجمه‌های سنگین نرم روبه‌رو شده و باید با تحقق شعار سال صلابت و اقتدار را در جامعه اسلامی حفظ کنیم و عزت و عظمت ایران اسلامی را مدیون و مرهون هشت سال دفاع مقدس باشیم که ضامن بقای نظام اسلامی است و دشمنان از هیمنه این جنگ و غلبه رزمندگان اسلام در ترس و هراس هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع تاکنون باقی است و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس نظام غرب و شرق را زمین‌گیر می‌کند.

محمدی‌اصل تصریح کرد: درایت و رشادت رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تمام عیار هشت سال دفاع مقدس به یک امر ماندگار تبدیل شده است که در این زمینه اجازه نخواهیم داد تا یک وجب از خاک این کشور به دشمن داده نشود و با فرمان امام راحل رزمندگان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند و در این جنگ تمامی اقشار در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی ابراز داشت: شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ستارگان راهنمایی راه اخلاص و عمل به نیات معنوی هستند که درصدد هستیم به وصایای شهدا عمل کنیم و وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تاکید کرده و هویت و شناسنامه اقتدار این ملت همین عناصر ارزشی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار