فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

امنیت پایدار، ارمغان پیشکسوتان دفاع مقدس است

سردار «رجبی» گفت: امروز به برکت مجاهدت و رشادت پیشکسوتان دفاع مقدس امنیت پایدار در کشور برقرار است.
کد خبر: ۶۱۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 20September 2023

امنیت پایدار، ارمغان پیشکسوتان دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی با حضور مسئولان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: موضوع مجاهدت در راه خدا و جهادکردن یکی از توفیقات بزرگی است که خداوند آن را به همه عنایت نمی‌کند.

وی افزود: بنابراین خوشابحال کسانی که به میدان رفتند و در راه حفظ ارزش‌های اسلام جهاد کردند که پیشکسوتان دفاع مقدس نیز شامل این توفیق می‌شوند.

امام جمعه ارومیه ابراز داشت: علاوه بر این آنطوریکه در آیات و رئایات آمده بهشت بابی دارد به نام «باب مجاهدین» بدین جهت آن‌هایی که در راه خدا جهاد کردند از این باب وارد بهشت می‌شوند.

سردار «رجبی» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را سربازان سرزمین مجاهدت‌های خاموش عنوان کرد و گفت: شما شهدای زنده کشورمان هستید و برای همیشه در تاریخ انقلاب به یاد خواهید ماند.

وی با قدردانی از ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تصریح کرد: نقش شما خانواده‌های عزیز در این مجاهدت‌ها اگر بیشتر از رزمندگان نباشد کمتر هم نیست.

سردار رجبی متذکر شد: امروز به برکت مجاهدت و رشادت شما پیشکسوتان امنیت پایدار در کشور برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار