همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه‌های جهاد و مقاومت در آبادان

همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه‌های جهاد و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جمعی از مسوولان در آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 20September 2023

همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه‌های جهاد و مقاومت در آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه‌های جهاد و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جمعی از مسوولان در آبادان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این آیین اظهار داشت: شهدا اینک ناظر اعمال و رفتار ما هستند و وظیفه ما در مقابل جانفشانی آنها دفاع از آرمان آنها و پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

 وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس، آموزگاران جهاد، مقاومت، شهادت و مردان همیشه ماندگار تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ احمدی گفت: تمام افتخارات و دستاوردهای ایران اسلامی پس از عنایات خداوند سبحان، محصول دفاع مقدس است و دفاع مقدس، محصول کار و عملکرد پرافتخار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان یادآور شد: اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و نظایر آن و نیز قدرت بازدارندگی بالای جمهوری اسلامی نیز ناشی از عملکرد رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی راهپیمایی اربعین حسینی را خاری در چشم دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: امسال اربعین با سال‌های گذشته تفاوت‌های زیادی داشت، در پی فتنه سال گذشته که امنیت مردم را مختل کرده بود، ضد انقلاب، عوامل خود فروخته داخلی و دشمن تلاش کردند با امکانات و روش‌های مختلف عزاداری امام حسین(ع) برپا نشود ولی به رغم گرمای بسیار زیاد هوا شاهد حضور پرشورتر مردم در این راهپیمایی عظیم بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار