همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

تجلیل از 120 پیشکسوت دفاع مقدس در خرمشهر

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار خرمشهر، فرمانده سپاه خرمشهر، مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح در خرمشهر از رزمندگان پیشکسوت دوران حماسه و ایثار تجلیل شد.
کد خبر: ۶۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 20September 2023

تجلیل از 120 پیشکسوت دفاع مقدس در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار خرمشهر، فرمانده مرزبانی خوزستان، فرمانده سپاه خرمشهر، مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح در خرمشهر از رزمندگان پیشکسوت دوران حماسه و ایثار تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار «محمد لویمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در ابتدای این مراسم ضمن عرض سلام و درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبه شهداء اظهار داشت: امروز در این مکان دور هم جمع شدیم و همانند سایر نقاط کشور به بیانات ولی امر مسلمین جهان گوش جان سپردیم و در واقع تجدید پیمانی با ولی امر مسلمین داشتیم.

 وی افزود؛ گرامی می‌داریم روزهای خاطره انگیز و پر فراز و نشیب ۸ سال دفاع مقدس را و تجدید پیمان می‌کنیم با آرمانهای امام راحل عظبم الشان و شهدای والامقام، این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده و ما هر کاری هم بکنیم نمی‌توانیم جوابگوی زحمات و ایثارگری‌های شما باشیم لذا از همه شما عزیزان صمیمانه تشکر می کنیم. 

سرهنگ لویمی گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از پیشکسوتان در این جلسه شرکت کردند و تعدادی از عزیزان هم نتوانستند در همایش شرکت کنند، لذا وظیفه خود می‌دانیم در این ایام به منازل آنها سرکشی کنیم و شخصا در منازل عزیزان حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار