نماینده ولی فقیه در مازندران:

تکریم از پیشکسوتان جهاد و مقاومت بزرگترین شکرگزاری است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: امروز نباید پیشکسوتان و ناامنی‌ها را از یاد ببریم که قدردانی از زحماتشان بزرگترین شکرگزاری است.
کد خبر: ۶۱۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 20September 2023

تقدیر از پیشکسوتان جهاد و مقاومت بزرگترین شکرگزاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آستانه چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

این مراسم در استان مازندران همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور «سید محممود حسینی پور» استاندار مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه فقیه در استان مازندران، سردار سرتیپ پاسدار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر در شمال کشور، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مازندران، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسداران، «محمد کریمی» دادستان مرکز استان مازندران، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، حجت الاسلام «یدالله غلامی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران، جانشین مدیرکل اطلاعات استان مازندران، سرهنگ «سید احمد مهدی‌نژاد» فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، رئیس شورای شهر ساری، شهردار ساری، نیرو‌های نظامی، انتظامی، مدیران کل، امیران، سرداران و فرماندهان دفاع مقدس، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همسران پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ما یاد و خاطره آن همه رشادت‌ها را فراموش نمی‌کنیم، اگر امروز به آسایش رسیدیم آن روز‌ها را یادمان نمی‌رود.

وی افزود: اگر امروز دست ما از نظر تجهیزات دفاعی و نظامی پر است نباید فراموش کنیم که روزی با دست خالی در مقابل مدرن‌ترین سلاح‌های هسته‌ای ایستادیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز نباید پیشکسوتان و ناامنی‌ها را از یاد ببریم که قدردانی از زحماتشان بزرگترین شکرگزاری است، گفت: اینطور نیست که از گردنه‌ها عبور کرده باشیم؛ هنوز گردنه‌هایی در پیش داریم و نیازمند استقامت، پایداری و رشادت هستیم.

وی اضافه کرد: نسل جوان باید به این راه پرافتخار عزت، ایثار و حماسه با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود، تصریح کرد: دشمنان در جبهه غرب و گروه‌های تکفیری با توافق و همکاری دولت عراق، در حال خلع سلاح و رانده شدن به عقب هستند.

به گفته امام جمعه ساری، پول‌های بلوکه شده ایران در کشور‌های دیگر در حال وصول است و ما در صحنه‌های اجتماعی سیاسی دنیا با حضور در حال نقش‌آفرینی هستیم.

این مسئول گفت: امروز وضع ملت و مملکت ما بسیار خوب است و آینده روشن است و مخالفین بی‌عقل که در دامن دشمنان نشستند یکی پس از دیگری در حال کنار زده شدن هستند فقط چند روزی از وجود نحسشان استفاده کردند.

وی با اشاره به اعتراف رئیس گروهک تجزیه‌طلب کومله، که اعلام کردند جمهوری اسلامی از مخالفانش عاقل‌تر است، خاطرنشان کرد: واقعا هم با درایت است که همه این‌ها به برکت حضور ملت بزرگوار است وگرنه جنگ ترکیبی دشمن جنگ بسیار سختی است.

این مسئول اذعان داشت: وحدت ملت و وحدت مردم با امام این فتنه‌ها را خنثی می‌کند، البته اگر عنایات امام زمان (عج) نباشد هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران وضعیت ایران اسلامی ما در یک وضعیت بسیار خوبی است، آینده بسیار روشن و رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار خردمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار