در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از آثار تولیدی صدا و سیمای مرکز قم در حوزه ایثار و شهادت

چهار اثر تولید شده توسط صدا و سیمای مرکز قم در حوزه ایثار و شهادت و مقاومت، امروز در همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم رونمایی شد.
کد خبر: ۶۱۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 20September 2023

رونمایی از ۴ اثر مرتبط با ایثار و شهادت صداوسیمای مرکز قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، چهار اثر تولید شده توسط صدا و سیمای مرکز قم در حوزه ایثار و شهادت و مقاومت، امروز در همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم رونمایی شد.

این آثار شامل چهار لوح فشرده به نام‌های مستند موشن «لشکر فاتح» مروری بر عملیات‌های لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس، مستند موشن «خط‌شکنان» آشنایی با ابعاد شخصیتی، تحصیلی، خلاقیت‌ها و روایت‌هایی از زندگی و حماسه آفرینی فرماندهان شهید استان قم، کمیک موشن «کبوتران حرم» روایت‌هایی از سبک و سیره زندگی شهدای قم و کمیک موشن «قصه پروانه‌ها» خرده‌روایت‌هایی از شهدای استان است.

مراسم رونمایی از آثار فوق با حضور سیدمحمد آقامیری استاندار قم، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم و حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار