نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

دفاع مقدس دنیایی از معرفت و عقلانیت است

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» با تأکید بر لزوم پژوهش در حوزه دفاع مقدس گفت: برای نوشتن تاریخ دفاع مقدس باید اسناد دفاع مقدس در اختیار جوانان، پژوهشگران و تاریخ‌نویسان قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۱۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌‌زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که در سالن همایش‌های ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه برگزار شد، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «در دوران جنگ روایت‌ها قرار داریم»، اظهار داشت: دشمنان در گذشته نتوانستند دفاع مقدس را متوقف کنند و حالا به دنبال منحرف کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند.

حجت‌الاسلام عبادی‌‌زاده با بیان اینکه دفاع مقدس دنیایی از معرفت و عقلانیت است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال معرفی غیرعقلانی، عاطفی و احساسی، دفاع مقدس به نسل جدید هستند؛ لذا نباید اجازه دهیم که دشمنان در برعکس جلوه دادن دفاع مقدس موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: سعی استکبار در غیرقدسی جلوه دادن دفاع مقدس است و تلاش می‌کند تا جنبه‌های قدسی را از دفاع مقدس حذف کند و دفاع مقدس را به دفاع سکولار تنزل بدهد.

به گفته حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، دشمن در جنگ روایت‌ها به سراغ افراد ناامید، سرخورده و مجاهدان خسته می‌رود و باید مواظب باشیم که ارزش‌ها و هویت دفاع مقدس از بین نرود.

وی اضافه کرد: باید نگذاریم که در این جنگ روایت‌ها این فرهنگ و آرمان‌ها به فراموشی سپرده و از مسیر اصلی منحرف شود. باید این فرهنگ و آرمان‌های انقلابی دفاع مقدس را زنده نگه‌داریم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: برای نوشتن تاریخ دفاع مقدس و پژوهش در این حوزه باید اسناد آرشیوی دفاع مقدس در اختیار جوانان، پژوهشگران و تاریخ‌نویسان قرار بگیرد و نگذاریم این آرشیو خاک بخورد. جوانان امروز باید بدانند که در دفاع مقدس چه گذشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار