مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

جنگ امروز هم با پیچیدگی‌های بیشتر ادامه دارد

«پیغامی» گفت: جنگ دشمنان با ایران اسلامی، امروز با پیچیدگی‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عادل پیغامی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدای جزیره قشم، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز فرصتی برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم است.

وی ادامه داد: مناسبت هفته دفاع مقدس به همه ما یادآوری می‌کند که جنگ و دشمنان ایران اسلامی هنوز هم مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: جنگ امروز با پیچیدگی های بیشتری نسبت به دوران گذشته در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و فرهنگی وجود دارد.

پیغامی با بیان اینکه جنگ میان حق و باطل در عرصه‌های مختلف در تاریخ همواره وجود داشته است، افزود: امروز شرک و دشمنی با اسلام نسبت به دوران صدر اسلام پیچیده تر شده است.

وی کلمه «شهید» را دارای معنای وسیعی از از نظر آموزه های اسلامی دانست و ادامه داد: کشته شدن در راه خدا تنها معنای فقهی واژه شهید را بیان می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: براساس آموزه های قرآن، هر فرد و جریانی که آینه خداوند متعال باشد و شاهد و گواه جریان حق و معیاری برای تشخیص حق از باطل باشد، شهید است.

پیغامی افزود: اولین شهید هستی خداوند متعال است و دومین شهید تاریخ، پیامبر اعظم (ص) است که گواه و معیار حق و باطل همیشه تاریخ برای بشریت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام ناب در قرن بیستم با رهبری و هدایت امام خمینی (ره) احیا شد و به همین دلیل است که حامیان و طرفداران این جریان از تمامی جهان هستند و امروز هم رهبر معظم انقلاب با درایت و هدایت خود مانند علما گواه و معیار تشخیص حق از باطل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این جلسه گفت: در دوران جنگ تحمیلی، ابهت شرق و غرب شکسته شد، اما این پایان دشمنی ها با ایران اسلامی نبود و امروز جنگ نرم در عرصه های مختلف بویژه فرهنگ هنوز وجود دارد.

حجت امیری‌کیا با بیان اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی حاصل برکت خون شهداست، ادامه داد: حضور خانواده شهدا امروز مایه برکت برای جامعه ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ امروز در عرصه فرهنگ به میان خانواده ها و دانش آموزان آمده است و باید تمامی مسئولان و دستگاه ها در حد توان برای مقابله و مبارزه با آن تلاش کنند.

براساس این گزارش، مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» و آیین تجلیل ۱۸ تن از مادران و همسران شهدای جزیره قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی و قضایی شهرستان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار