«پشتکوهی» رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان هرمزگان شد

«فلاح» طی حکمی پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان را به‌‌عنوان رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان هرمزگان منصوب کرد.
کد خبر: ۶۱۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 20September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «فرهاد فلاح» رئیس بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان را به‌‌عنوان رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان هرمزگان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: در راستای رشد و اعتلای فرهنگ قصه گویی، حفظ مفاهیم و ارزش های تربیتی دینی و اخلاقی اسلامی، استان هرمزگان با فرهنگی کهن و دنیای پر از قصه های رنگارنگ میزبان بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون است.

در این حکم به بهره گیری از تعهد و  تجربه های مدیریتی و سوابق کاری پروین پشتکوهی اشاره و تصریح شده است: در جهت عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، ظرفیت های فرهنگی استان هرمزگان، جلب و مشارکت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و تامین امکانات و منابع مالی، برنامه‌ریزی با کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرای جشنواره در بخش‌های مختلف جشنواره در چارچوب وظایف محوله در تحقق سیاست‌های ابلاغی جشنواره از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد یکی از بهترین و خاطره انگیزترین جشنواره های قصه گویی در آن استان خواهیم بود.

فلاح در این حکم به تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آنها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده‌ها به فضای جشنواره، هم‌افزایی کارا با مدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیدی و همکاری با دبیرخانه قصه گویی به عنوان رویکردهای جدی تاکید کرد.

مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان آبان ماه  ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار