مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

تبیین دوران دفاع مقدس گامی در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است

سرهنگ «رشیدی» گفت: بدون شک تبیین آن دوران سراسر نور و حماسه با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند گره‌گشای تحقق جامعه انسانی و الهی حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدید‌های بزرگ به فرصت‌های بزرگ باشد.
کد خبر: ۶۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 20September 2023

تبیین دوران دفاع مقدس گامی در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (چهارشنبه) در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز اظهار داشت: دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری در میان نسل حاضر نهادینه کرد.

وی گفت: با گرامیداشت و حفظ و تشریح تاریخ دفاع مقدس، در  سایه ولایت، رهبری، وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح شاهد شکوفایی در عرصه علم، فناوری، دانش‌پژوهش، استقلال فرهنگی، ارتقا معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی  هستیم.

 رشیدی افزود:  دفاعی که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری حکیمانه‌ حضرت امام خمینی و با لبیک به ندای (هل من ناصر ینصری) امام حسین (ع) تثبیت و صدور انقلاب اسلامی را به همراه داشته و فوران انقلاب و قدرت انقلاب و رهبری و خصوصیات ملت ایران توانست این تهدید بزرگ را به فرصت بزرگ تبدیل کند که این یکی از آن فصل‌های شورانگیز دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: بدون شک تبیین آن دوران سراسر نور و حماسه با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند گره‌گشای تحقق جامعه انسانی و الهی حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت‌های بزرگ باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها