تقدیر سرهنگ «خواست‌خدایی» از حضور پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور پرشور پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۱۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور پرشور پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» و از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

خداوند متعال را شاکریم که توفیق میزبانی جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس را در آستانه چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس نصیب ما نمود.

ضمن تشکر و قدردانی از حضور باشکوه این عزیزان در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که به صورت همزمان با سراسر کشور در یاسوج و مراکز دیگر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، لازم می دانم از همکاری ارزشمند همه مسئولان محترم در رأس نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان سرافراز و تمام عزیزانی که مخلصانه در برگزاری باشکوه این مراسم جلوه‌های زیبایی از مسئولیت‌پذیری مؤمنانه را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند منان سلامتی، عزت و توفیق روزافزون شما عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها