فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان:

۴٠ برنامه در هفته دفاع مقدس در دامغان برگزار می‌شود

«تقی پور» گفت: در هفته دفاع مقدس ۴٠ عنوان برنامه در قالب بیش از ۴۰۰ فعالیت در عرصه‌های متفاوت در سطح شهرستان دامغان برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 21September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسین تقی‌پور» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» می باشد، و در این هفته ۴٠ عنوان برنامه در قالب بیش از ۴۰۰ فعالیت در عرصه‌های متفاوت در سطح شهرستان اجرا می گردد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های گسترده اصحاب رسانه افزود: شما خبرنگاران با نشر برنامه‌های دفاع نقش مؤثری در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین امیدآفرینی در بین مردم دارید.

وی با تأکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان افزود: اجتماع دختران دهه هشتادی شهرستان دامغان در محل امامزادگان محمد و جعفر (ع) شهرستان و گردهمایی جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در تاریخ ۵ مهرماه از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در دامغان می باشد.

تقی‌پور در ادامه افزود: غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، فضاسازی گسترده و مردمی در سطح شهرستان، ادارت و...، مسابقات فرهنگی، روایتگری رزمندگان از دوران فتح و حماسه و برگزاری ده‌ها عنوان نشست‌ بصیرتی از برنامه‌های این هفته می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اعزام کاروان‌های نمادین دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها، میقات صالحین، رژه خورویی نیروهای نظامی و انتظامی، اجرای برنامه آبروی محله و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

تقی‌پور برگزاری اردوهای جهادی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت : جهادگران با فعالیت در عرصه‌های متفاوت در سطح شهرستان دامغان با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم در این هفته نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی یک حلقه وصل برای جریان‌سازی فکری و اجتماعی می باشد، افزود: تجليل از خادمان مواکب اربعین حسینی (ع) در شهر دامغان، دیباج و کلاته در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها