رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل مطرح کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح در اردبیل

سرهنگ «فتاحی» از اعمال محدودیت‌های تردد و ترافیکی در اردبیل به‌مناسبت رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان در روز جمعه ۳۱ شهریور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 21September 2023

محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح در اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ«سیدحجت فتاحی»رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل امروز (پنجشنبه) در نشست خبری در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در شهر اردبیل با توجه به مسیر محل برگزاری رژه اعمال خواهد شد، اظهار داشت: به‌همین مناسبت در تمامی مسیر‌های منتهی به میدان ارتش در خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر رژه نیرو‌های مسلح در شهر اردبیل محدویت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم و معابر پیرامونی تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس از ساعت ۲۴ شب پنجشنبه ۳۰ شهریورماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع می‌باشد و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: از ساعت هفت صبح روز جمعه ۳۱ شهریورماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع می‌باشد.

سرهنگ فتاحی اضافه کرد: شهروندانی که خودرو آن‌ها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودرو خود اطلاع یابند.

وی ادامه داد: پلیس به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر، اقدامات ویژه‌ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به‌سر می‌برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

وی از شهروندان استان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار به‌عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.  

بر اساس این گزارش، در اولین روز هفته دفاع مقدس و سالروز شروع جنگ تحمیلی، همزمان با سراسر کشور رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج جمعه ۳۱ شهریورماه در میدان ارتش اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار