سردار عراقی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس:

رزمندگان اسلام همچون نگین تابناک در جهان می درخشند

رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربلندی و عزت امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس و از خود گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۶۱۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 21September 2023

رزمندگان اسلام همچون نگین تابناک در جهان می درخشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «عبدالله عراقی» رییس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی در همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در سالن همایش حضرت زهرا (س) سپاه صاحب الامر(عج) با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد، گفت: دفاع مقدس عینیت‌بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و جامعه امام زمانی بود؛ دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری، مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت‌فقیه با رهبری حضرت امام (ره) است؛ 

سردار عراقی افزود: دفاع مقدس اوج عقلانیت و عالمیت در مقابله با تهاجم رژیم بعث عراق بود. ملت غیور ایران اسلامی در این دوران مقدس به باور «ما می‌توانیم» رسیدند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد.

رییس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز عزت و شرف این مرز و بوم همانند نگین تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان می درخشند.

وی اظهار داشت: این پایداری که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت‌های بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفت و سبب احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا در جهان شد.

 رییس پژوهشکده دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نیست و جایگاه مادران و خواهران در همراهی رزمندگان و یاری رساندن به جبهه ها بی‌بدیل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار