فرمانده سپاه خوزستان:

تولید کتاب، یکی از مولفه‌های پیشرفت علمی کشور است

سردار شاهوارپور گفت: یکی از مولفه‌های پیشرفت علمی هر کشوری تولید کتاب و مقاله است لذا باید در زمینه کتاب و کتابخوانی اقدامات موثری انجام داد.
کد خبر: ۶۱۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ - 21September 2023

تولید کتاب، یکی از مولفه‌های پیشرفت علمی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان امروز در آیین راه اندازی کتابخانه‌های تخصصی و اعتقادی در ۱۱۰ نقطه از خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در سال جاری تمرکز روی حوزه کتاب و کتابخوانی است که با تلاش معاونت فرهنگی، ۱۱۰ بسته کتاب در مناطق مختلف توزیع می‌شود.

وی افزود: این کتاب‌ها عمدتا کاغذی یا چاپی هستند که در تقویت بنیان‌های فکری جوانان و نوجوانان و آشنایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، موثر هستند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: یکی از مولفه‌های پیشرفت علمی هر کشوری تولید کتاب و مقاله است لذا باید در زمینه کتاب و کتابخوانی اقدامات موثری انجام داد.

وی یادآور شد: امیدوارم این طرح با استقبال نوجوانان و جوانان عزیز در شهرها و روستاها همراه شود و بتوانیم در گام‌های بعدی مناطق بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی و ایجاد رقابت بین جوانان در روستاها و مناطق استان گفت: قطعا چرخه توزیع کتاب در استان ادامه داشته و به همین جا ختم نمی‌شود.

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه به حوزه کتاب الکترونیک نیز اشاره کرد و متذکر شد: باید از طریق راه‌اندازی یک سامانه در فضای مجازی، کتاب‌ها را در دسترس افراد قرار دهیم و در این زمینه نیز فعال باشیم.

سردار شاهوارپور ادامه داد: بحث کتاب الکترونیک، در توسعه فرهنگ کتابخوانی موثر بوده و قطعا نسل جوان از این موضوع استقبال می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها