امام جمعه شهرستان خاش:

جانفشانی شهدا موجب دوام انقلاب اسلامی شد

حجت‌الاسلام دهقان با تأکید بر لزوم تبیین رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان گفت: جانفشانی شهدا موجب دوام انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۶۱۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 22September 2023

به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار با امام جمعه خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از رزمندگان و بسیجیان شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران هشت سال در برابر دشمنان ایستادند و با جانفشانی رزمندگان و شهدا ایران در این جنگ به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بهترین فرصت است تا رشادت های رزمندگان برای نسل جوان و دانش آموزان بیان شود.

وی در پایان بیان کرد: جانفشانی شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران تداوم یابد و باعث بیداری بسیاری از ملت ها شود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول چهار دهه‌ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، دشمنان تلاش داشتند تا با توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ملت ما را به زانو درآورند؛ اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت نقشه آنان را نقش بر آب کرده است.

سردار احمد مالدار در پایان گفت: ارزش‌های دفاع مقدس را باید به نسل منتقل کنیم تا با مقاومت برای رسیدن به قله های پیشرفت، اقتدار و سربلندی در همین مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها