شهردار بندرعباس:

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است

«نوبانی» گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرافرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۶۱۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 22September 2023

ارجاع به سردبیر/ دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت مردم سرافراز ایران اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرافرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، علی الخصوص مردم همیشه در صحنه، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهداء در شهر بندرعباس، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سر بلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار