رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رزمندگان در دفاع مقدس، عطر پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند

«نظری» گفت: رزمندگان در هشت سال جبهه حق علیه باطل با ایثار و ازخودگذشتگیِ از جنس نور بر تاریکی‌های زمان خود چیره شدند و عطر پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ - 22September 2023

رزمندگان در دفاع مقدس، عطر پیروزی را به ملت ایران به ارمغان آوردند

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «مصیب نظری» رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

دفاع مقدس، یادگار یاران باوفای انقلاب است که با شجاعت و ازخودگذشتگی خود بهترین روزها را در تقویم قرار دادند تا درسی بزرگ برای آزادی‌خواهان جهان باشد.

دفاع مقدس را زنان و مردانی تشکیل دادند که با اخلاص وارد میدان دفاع از جان، مال و ناموس مردم ایران‌زمین شدند و با توکل به خدا در مقابل تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب جانانه ایستادند و نشان دادند با اتحاد و همدلی می‌توان هر دشمنی را نابود ساخت.

رزمندگان در هشت سال جبهه حق علیه باطل ایثار و از خودگذشتگی از جنس نور بر تاریکی‌های زمان خود چیره شدند و عطر پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

در هشت سال دفاع مقدس، شهدا با تقدیم جانشان درخت تنومند انقلاب را که تازه جوانه زده بود را با خون خود آبیاری کردند تا این درخت روزبه‌روز تنومندتر و پربارتر باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدای گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خود را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف استان هرمزگان و شهر بندرعباس به ویژه خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهرداری بندرعباس را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار