فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

نظام جمهوری اسلامی سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح کرده است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، اکنون موفق شده به پیروزی‌های بسیاری دست یابد و سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح کرده و فتح قلوب در جهان اسلام رخ داده است.
کد خبر: ۶۱۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 22September 2023

ارجاع به سردبیر/ نظام جمهوری اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کرده است

به گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (جمعه) در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون در یک جنگ نابرابر، طوفانی و مستمر هستیم و امروز جنگ ترکیبی را تجربه می کنیم و یک بار دیگر قدردان حماسه فرزندان دلیر امت اسلامی هستیم.

وی افزود: تمام افرادی که در تعاملات و ارتباطات خود دچار اختلاف بودند، در مقابل انقلاب اسلامی در یک جبهه قرار گرفتند و بسیج شدند هرچند در همه مولفه های مادی در این جنگ نابرابر بودیم، اما مطابق با سنت الهی پیروزی از آن بندگان شایسته خداوند است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: افرادی چشم بصیرت برای دیدن موفقیت های انقلاب اسلامی را ندارند اما ایمان، جهاد و شهادت مولفه هایی است که همه محدودیت های انقلاب را از میان برداشت. سردار کریمی تاکید کرد: مصداق فتح قلوب، در جریان شهادت سرباز دلیر اسلامی حاج قاسم سلیمانی است که همه جهان این اقدام را مذمت کردند و اکنون شاهد زبونی دشمن در همه عرصه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات دشمن هر کدام به تنهایی می توانست امتی را از پا دربیاورد، اما اکنون جشن پیروزی در کشور به پا شده و روزی را شاهد خواهیم بود که خانه های عنکبوتی انقلاب یکی پس از دیگر از بین می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار