جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد؛

الگوگیری مسئولان از دفاع مقدس

سردار «نوری» گفت: مسئولان ما باید از دفاع مقدس درس بگیرند؛ چرا که نوع تفکر و نحوه حضور رزمندگان برای دفاع از کشور در میدان جنگ الگو و بی نظیر است.
کد خبر: ۶۱۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 22September 2023

الگو پذیری مسئولان از دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «روح الله نوری» امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس لرستان که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بهره‌برداری از این موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از مطالبات به‌حق مردم است و سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پشیبانی لازم را برای این مسئله خواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران ساخت موزه دفاع مقدس لرستان، افزود: طراحی منحصر به فرد، مصالح به کار رفته و شکل مهندسی این مرکز فرهنگی دفاع مقدس قابل تحسین است.

سردار نوری گفت: اصرار سردار کارگر به جمع‌آوری خاطرات گذشته بسیجیان و تبیین جانانه جنگیدن و اعتقاد راسخ آنان به امام خمینی (ره)، دفاع از انقلاب و انگیزه و تعصب و مردانگی رزمندگان، مثال‌زدنی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه مسئولان ما باید از دفاع مقدس درس بگیرند، تصریح کرد: این نوع تفکر و نحوه حضور رزمندگان برای دفاع از کشور، بدون هیچ ادوات و لباس نظامی، در نوع خود کم‌نظیر بود که منجر به شکست دشمنان شد.

وی متذکر شد: امروز هر شخصی که مسئولیتی را برعهده دارد، باید ضمن خدمت بی منت به مردم، با وجود کم و کسری هایی که وجود دارد در خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی نکند.

سردار نوری با بیان اینکه با وجود توطئه و ترفندهایی که دشمن علیه نظام به کار گرفته برای استقلال و سربلندی انقلاب در هر پستی که هستیم باید شبانه روزی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: همه مشکلات کشور مربوط به تحریم ها نیست، بلکه بخشی از مشکلات مربوط به کم‌کاری مسئولان از گذشته تا به امروز است. ما نباید نسبت به انقلاب و مردم کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن هرگز از مواضع خود کوتاه نمی آید و به دنبال بی ثباتی در کشور است، گفت: همه ما باید برای مردم تبیین کنیم و اهداف پشت پرده دشمنان، منافقان، سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان را به آن‌ها بشناسانیم؛ در غیر این‌صورت کوتاهی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار