استاندار قزوین:

قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در خدمت اعتلای کلمه «حق» است

اعلایی گفت: قدرت بی‌نظیر و مثال‌زدنی امروز ایران در خدمت اعتلای کلمه حق است و به اعتبار این کلمه، رئیس جمهور ایران اسلامی در صحن سازمان ملل قرآن را به دست می‌گیرد و بیان می‌کند که کلام ما کلام قرآن است.
کد خبر: ۶۱۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  قزوین، رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

«محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خدای متعال شاکریم که تمامی نعمت‌های بزرگی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عاید این مرزو بوم کرده و به همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و جان‌برکفان پرافتخار نیرو‌های مسلح توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز و نظام را داده است.

وی گفت: خدا را شاکریم که توفیق بزرگ خدمت به خلق، حفظ امنیت و صیانت از رفاه و امنیت ملت عزیز ایران که بسیار ارزشمند است و به بهای خون‌های پاک هزاران شهید گلگون کفن به خاک افتاده، به دست آمده است را نصیب سپاه قهرمان، ارتش جان برکف و نیروی انتظامی فداکار کرده است و امنیتی پایدار در کشور ایجاد شده که بزرگترین دارایی ملت هاست.

استاندار قزوین در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت مغتنم است برای نگاه به آنچه که از سوی مردم اتفاق افتاده است تا نسل‌های جدید و جوان بدانند چه جان‌برکفی‌هایی از سوی مردان و زنان غیور این سرزمین اتفاق افتاده که به دلیل همین ایثارگری‌ها، نعمت‌های زیادی نصیب ایران اسلامی شد.

اعلایی عنوان کرد: دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا توجه داشته باشیم ملتی که در دنیا کلمه حق را به اهتزاز در آورده همیشه و همچنان در حال دفاع است و اینکه دشمن و ایادی شیطان همواره به دنبال آسیب زدن به کلمه حق هستند.

وی افزود: قدرت بی‌نظیر و مثال‌زدنی امروز جمهوری اسلامی ایران در خدمت اعتلای کلمه حق است و به اعتبار این کلمه، رئیس جمهور ایران اسلامی در صحن سازمان ملل قرآن را به دست می‌گیرد و بیان می‌کند که کلام ما کلام قرآن است و ملتی هستیم که نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم و به کلمه حق پافشاری می‌کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی لنگرگاه اعتماد و اعتبار ملت‌های مسلمان جهان است و زمینه دفاع از مظلومان و مقابله با مستکبران را برای ملت‌های مظلوم عالم فراهم می‌کند.

اعلایی در پایان گفت: از همه نیرو‌های مسلح استان قزوین به نمایندگی از شورای تامین استان به دلیل تلاش‌های بی دریغ در امنیت‌آفرینی در استان تقدیر می‌کنیم که این تلاش آن‌ها موجب شده استان قزوین از امن‌ترین استان‌های کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها