فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای دنیاست

سردار «خرم‌دل» گفت: امروز جمهوری اسلامی علی‌رغم همه تهدیدات و فشارها و دشمنی‌ها از امن‌ترین کشورهای دنیاست و مردم ما با هر قومیت و مذهب در این جغرافیا با امنیت طی طریق می‌کنند.
کد خبر: ۶۱۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در یاسوج، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها و استقامت مردم عزیز ما در طول انقلاب اسلامی به ویژه جبهه‌های حق علیه باطل است.

وی با اشاره به نقش همه اقشار در پیروزی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس و با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور، افزود: نیروهای مسلح جزو نوامیس و عناصر اصلی هر جامعه‌ای هستند که بدون آنها جامعه نمی‌تواند سرپا بماند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای مسلح و امنیتی ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون لحظه‌ای از وظیفه خطیر خود در حفظ امنیت کشور کوتاهی نکرده‌اند.

خرم‌دل بیان کرد: نیروهای جان بر کف فراجای استان کهگیلویه و بویراحمد در هر ساعت از شبانه‌روز در حال خدمت هستند و گواه این ادعا تقدیم شهدای والامقامی است که جان خود را در راه امنیت این استان فدا کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان ما در جهاد فرهنگی و امنیتی نیز به صورت شبانه‌روز حضور دارند و فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بخشی از امنیت امروز ما نیز مرهون ارتش قهرمان است که در دریا و هوا و زمین امنیت را تأمین می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: سپاه رشید و قدرت‌مند ما نیز از کیان کشور پاسداری می‌کند و تیپ ۴۸ فتح سال‌هاست در شمال و شمال‌‌غرب کشور در حال مأموریت و مرزداری است.

خرم‌دل تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی علی‌رغم همه تهدیدات و فشارها و دشمنی‌ها از امن‌ترین کشورهای دنیاست و مردم ما با هر قومیت و مذهب در این جغرافیا با امنیت طی طریق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف غایی همه تهدیدها و تخریب‌ها در منطقه، جمهوری اسلامی است؛ اما در طول این سال‌ها همه این دشمنی‌ها به شکست منجر شده و شاهد افول آمریکا و رژیم صهیونسیتی بوده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروز اعلام می‌کنیم که به‌عنوان سربازان ولایت و مردم رشید کهگیلویه و بویراحمد، هم از انقلاب، هم جمهوری اسلامی پاسداری و هم از مرزهایمان حفاظت می‌کنیم و ذره‌ای از این آرمان‌ها دست برنمی‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار