مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز:

نقش زنان در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته است

«آقایی» با اشاره به اهمیت نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف بسیار برجسته و تاثیر گذار بوده است.
کد خبر: ۶۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ - 23September 2023

نقش زنان در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته است«معصومه آقائی» مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: زنان در سنگر پشتیبانی از جبهه‌ها ش‌ها و حراست و حمایت از بنیان خانواده نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشته اند که باید این نقش تاریخی ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه زنان و دختران امروز جامعه باید زنان دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند، افزود: آشنایی زنان و دختران امروز جامعه با فرهنگ زنان دوران دفاع مقدس می‌توانند در ابعاد مختلف زندگی کمک حال زنان و دختران امروز جامعه باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس درس صبوری و ایستادگی در برابر مشکلات را به جامعه آموختند، تصریح کرد: زنان سنگربان عشق و امید در جامعه‌ای جنگ زده بودند و این روحیه و قدرت بزرگ ایستادگی از عوامل بسیار موثر در پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بود.

معصومه آقایی با اشاره به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس علاوه بر زیست عفیفانه، بار مشکلات اقتصادی، حمایت از خانواده و تربیت فرزندان را نیز بر دوش می‌کشیدند، خاطرنشان کرد: زنان در دوران دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ خلق کردند که تاریخ به آن خواهد بالید.

همرمان با اولین روز دفاع مقدس در حاشیه نماز جمعه کرج از معصومه آقایی به عنوان بانوی برگزیده مروج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار