امام جمعه تبریز در رژه نیروهای مسلح:

دفاع مقدس، دفاع از تمامیت ارضی کشور بود

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود.
کد خبر: ۶۱۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز (جمعه) در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان در تبریز با تاکید بر اینکه درباره دفاع مقدس باید جهاد تبیین انجام شود، اظهار داشت: در بیان خاطرات جنگ و تحلیل آن، از بکار بردن تعابیری که دو ملت ایران و عراق را روبروی هم قرار می دهد پرهیز شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در دفاع مقدس بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته ترین نمونه های تدبیر در بحرانی ترین شرایط با اتکا به ظرفیت های داخلی و موکول نکردن فعالیت ها به فراهم بودن امکانات مشاهده شد که بزرگترین و ارزشمندترین درسهای دفاع مقدس برای مسوولان و عموم مردم است.

وی هفته دفاع مقدس را محضر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و به ارواح ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان درود فرست و خاطرنشان کرد: این نخستین جنگی بود که به رغم حضور و همراهی قدرتهای دنیا با حزب بعث وجبی از کشورمان از دست نرفت.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: به برکت وحدت و همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه ای برخوردارند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می زنند، ابراز کرد: این نیروها به عنوان بازوان قدرتمند و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار