امام جمعه نهاوند:

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل از موضع قدرت و اقتدار بود

حجت‌الاسلام «مغیثی» گفت: سخنرانی رئیس جمهور و مواضعشان در سازمان ملل منطقی و مستند و از موضع قدرت و اقتدار بود که این موضع‌گیری ثمره مقاومت مردم است.
کد خبر: ۶۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ - 22September 2023

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل از موضع قدرت و اقتدار بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند جنگ تحمیلی نشان دهنده عظمت و قدرت اسلام است و حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است.

وی افزود: دشمنان صدام را به جان انقلاب انداختند و علی رغم آن همه دشمنی ولی ایران اسلامی پیروز شد و دشمنان ناامید شدند که این واقعا عظمت اسلام بود.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: این ۴ دهه ثابت کرد که مردم ایران اسلامی در هر سطحی و در هر چالشی می‌توانند بر مشکلات پیروز شوند و واقعا هم همین طور بوده است.

وی ادامه داد: رهبر  معظم انقلاب فرمودند که دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که باید از آن استفاده شود و صلابت و اقتدار و ایمان رزمندگان به مردم نشان داده شود و در این بخش متاسفانه کم کاری شده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: هدف جنگ نابودی ایران بود و در این جنگ منافقین و همه دشمنان به اهدافشان نرسیدند و این نتیجه مقاومت مردم و ایستادگی آنها در مقابل دشمنان بود. 

 وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و اظهار داشت: سخنرانی رئیس جمهور و مواضعشان منطقی و مستند و از موضع قدرت و اقتدار بود که این موضع‌گیری ثمره مقاومت این مردم است.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان می‌دانند ایران اسلامی دیگر مانند گذشته نیست و امروز ما قدرتمند هستیم و فریاد رسانه‌های وابسته هم از اقدامات و اقتدار ایران اسلامی بلند شده است‌.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در این ایام بازخوانی وضعیت کشور در دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از جنگ و بیان پیشرفت‌ها برای جوانان ضرورت دارد و باید گفته شود چه پیشرفتهای عظیمی در این مدت داشته‌ایم.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش باید با هم باشند یعنی هم بچه ها باسواد باشند و هم تربیت اسلامی داشته باشند تا به عنصری مفید برای آینده انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

وی متذکر شد: نسل جوان با فضای مجازی بیش از حد مأنوس شده است و باید فکری برای این موضوع شود و نباید شب و روز بچه‌ها را با فضای مجازی تنها بگذاریم و در این راه باید والدین نظارت و مراقبت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها