امام جمعه سرپل‌ذهاب:

نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعه‌ای است

حجت‌الاسلام «ساداتی» گفت: نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعه‌ای است و دشمن به دنبال خدشه در ارزش، شرافت و کرامت نیروهای مسلح بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 22September 2023

امام جمعه سرپل‌ذهاب: نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به سالروز شروع جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هدف از به راه انداختن جنگ تحمیلی نابود کردن هستی یک کشور، هویت یک ملت و دستاورد جانفشانی‌های بود که از این زاویه عظمت دفاع مقدس مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام ساداتی ادامه داد: اگر بخواهیم به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کنیم می‌توان به درگیر شدن همه لایه‌های مختلف اجتماعی و تبدیل مساجد، حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس به محل خیزش و اعزام نیروها به جبهه اشاره کرد که واقعاً ذهنیت دشمن را از هم پاشید.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعه‌ای است و دشمن به دنبال خدشه در ارزش، شرافت و کرامت نیروهای مسلح بوده و خواهد بود.

وی افزود: همانطور که رئیس محترم جمهوری در سازمان ملل تاکید کردند به دنبال جنبش جهانی تعهد به خانواده هستیم.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به مناسبت ۹ ربیع الاول و آغاز امامت امام مهدی (عج)، ادامه داد: مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت، انتظار امام است؛ انتظار خود امام، نه انتظار چیز دیگری که لازمه آن شناخت و معرفت نسبت به امام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها