مدیر مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین سنندج خبر داد؛

آموزش قرائت قرآن کریم در سه سطح ویژه خردسالان و نوجوانان

«حسین‌پناهی» گفت: دوره‌های مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین سنندج شامل آموزش قرائت قرآن کریم در سه سطح (روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی)، آموزش حفظ ترتیبی و ترتیل وحفظ موضوعی به روش اشاره، ویژه خردسالان و نوجوانان، اعم از دختر و پسر است.
کد خبر: ۶۱۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 22September 2023

آموزش قرائت قرآن کریم در سه سطح ویژه خردسالان و نوجوانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «شهلا حسین‌پناهی» مدیر مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین سنندج در مراسم جشن حافظان قرآن سنندج که امروز در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد اظهار داشت: دوره‌های برگزاری شامل آموزش قرائت قرآن کریم در سه سطح (روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی)، آموزش حفظ ترتیبی و ترتیل وحفظ موضوعی به روش اشاره، ویژه خردسالان و نوجوانان، اعم از دختر و پسر است.

وی افزود: علاوه بر کودکان و نوجوانان قرآن‌آموز، والدین آن‌ها نیز از برپایی این کلاس‌ها استقبال شایان توجهی داشتند و همین امر باعث حضور بیشتر نوجوانان و خردسالان به کلاس‌های قرآنی بود.

مدیر مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین سنندج با تأکید بر ادامه فعالیت‌های قرآنی در طول سال نقش قرآن را در زندگی مهم و عمل به آن را ضروری ذکر کرد.

در پایان این مراسم از مربیان این موسسه و همچنین قرآن آموزان با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار