مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

سرچشمه اقتدار امروز نیروهای مسلح و جبهه بین‌المللی مقاومت از دوران دفاع مقدس است

سردار مرادحاجتی گفت: سرچشمه این همه صلابت و اقتدار در نیروهای مسلح کشور و جبهه بین‌المللی مقاومت از دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 22September 2023

سرچشمه این همه صلابت و اقتدار در نیروهای مسلح کشور و جبهه بین‌المللی مقاومت از دوران دفاع مقدس است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان امیدیه هفته دفاع مقدس را مظهر حماسه و مقاومت ملت بزرگ ایران دانست و اظهار داشت: سرچشمه این همه صلابت و اقتدار در نیروهای مسلح کشور و جبهه بین‌المللی مقاومت از دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: همان قدر که دشمن در تلاش است تا پیشرفت‌های ایران اسلامی را کمرنگ جلوه دهد به همان اندازه باید تلاش کنیم تا مناسبت‌های ملی و مذهبی‌مان را تقویت کنیم تا سپری برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باشند.

سردار مرادحاجتی گفت: نیروهای مسلح ما امروز تنها گوشه ای از صلابت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاندند تا دشمنان حساب کار دست شان بیاید و غلط اضافی نکنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس را باید با رویکردی جدید به نسل جوان کشور ارائه دهیم تا دوران دفاع مقدس و زوایای پیدا و پنهان آن را بیشتر و بهتر بشناسند.

وی یادآورز شد: کمی فاصله ما با نسل نوجوان باعث اتفاقات اخیر در کشور شد و دشمن این را فهمیده بود لذا همه باید به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اقتدا کنند و با روشنگری و ربان شیوای هنر و رسانه با نسل امروز ارتباط بگیرند چون این نسل ما را آنگونه که باید نمی‌شناسند.

سردار مرادحاجتی وجود رهبر فرزانه انقلاب را یک موهبت الهی دانست و گفت: مادامی که تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم آسیبی به این مملکت نمی رسد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار