پیام تبریک فرماندار تفتان به مناسبت هفته دفاع مقدس

«شهنوازان» طی پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان تفتان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 23September 2023

پیام تبریک فرماندار تفتان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان طی پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان تفتان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها، رشادت‌ها و ایستادگی دلاورمردان ایران اسلامی بوده که با از خودگذشتگی و ایثار و اهدای خون شهیدان حماسه‌ای جاودان آفریده شد.

این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدا، بار دیگر با مرور خاطرات حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشند و در صدد نهادینه کردن فرهنگ حماسه در اذهان نسل جوان باشند چرا که نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد و تنها از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید و عموم مردم انقلابی شهرستان تفتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار