امام جمعه میانه:

بهای سنگینی برای دستاوردهای دفاع مقدس پرداخته‌ایم

حجت‌الاسلام «رشادی» گفت: ما بهای سنگینی را برای دستاوردهای دفاع مقدس پرداخته‌ایم و چندین هزار شهید تقدیم کرده‌ایم و نباید بگذاریم این میراث گران‌بهای انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۶۱۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ - 23September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید سعید رشادی» امام جمعه شهرستان میانه روز جمعه در دیدار جمعی از نیروهای مسلح و شورای اداری میانه اظهار داشت: ما بهای سنگینی را برای دستاوردهای دفاع مقدس پرداخته‌ایم و چندین هزار شهید تقدیم کرده‌ایم و نباید بگذاریم این میراث گران‌بهای انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام رشادی پیروزی قطعی در برابر استکبار و شکست ناپذیری در سایه ایمان و اخلاص، و عزت، اقتدار و قدرتمندی ایران در جهان و نوسازی و ساخت زیربنایی کشور را از ثمرات و پیام‌های دفاع مقدس برشمرد.

وی افزود: امروز دانش آموزان و جوانان کشور مورد هدف حملات شدید و شبانه‌روزی دشمن هستند و تبیین این حماسه ها و دستاوردها برای این اقشار تاثیرگذار در آینده کشور، ماندگاری نظام و انقلاب را تضمین می کند.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان با حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه میانه دیدار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار