پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس

به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 23September 2023

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت  آغاز بازگشایی مدارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

تقارن اولین روز‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس اتفاق مبارکی است، یاد و خاطره سربازان و جان بر کفان نورسته ای را که در آوان جوانی سنگر علم و دانش را به میدان جهاد و عمل پیوند زدند و به تاسی از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اسوه و الگویی شدند برای میلیون ها جوان، نوجوان ایرانی و غیر ایرانی که امروزه کمال و معرفت را در کتاب هشت سال دفاع مقدس جستجو می کنند و راهشان به پشت دیوارهای حرم آل الله در جای جای کره خاکی پیوند می خورد گرامی  میداریم.

با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان و محصول خجسته ی آن ظفرمندانه به فتح قله های رفیع و پیروزی ترفیع یابیم و ضمن التزام به مبانی انقلاب و نظام همسو و همنوا در جهت اهداف عالی ارزش های اسلامی با گام های مصمم و استوار،  ایران جاویدان را سرافراز سازیم.  این روز را به همه ارادتمندان ساحت علم و دانش و سنگربانان تحصیل تبریک عرض نموده و توانایی و توفیق خودسازی، علم‌اندوزی و مهارت‌آموزی را برای دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت  از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها