همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس خراسان جنوبی نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس سراسر استان خراسان جنوبی نواخته شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 23September 2023

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس خراسان جنوبی نواخته شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیین بازگشایی مدارس خراسان جنوبی و نواختن زنگ مهر و مقاومت امروز (شنبه) با حضور نماینده وزیر آموزش و پرورش، استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه سمانه بیرجند برگزار شد.

هر ساله شروع سال تحصیلی جدید متقارن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس است و با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت ۱۹۵ هزار و ۶۰۰  دانش‌آموز استان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند و روانه کلاس درس شدند.

قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش، میثاق‌نامه عفاف و حجاب با شهدا و رونمایی و اجرای سرود «دانش‌آموز شاهدم» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

«کدام کشور در دنیا در فضای مجازی و رسانه‌ها به موضوع حقوق زنان می‌پردازد؟ و اینکه کدام کشور در دنیا بیشترین و بزرگترین زندان‌های زنان و مادران را دارد؟ دو سؤالی بود که توسط استاندار خراسان جنوبی مطرح و پاسخ دانش‌آموزان به این دو سؤال آمریکا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار