به صدا در آمدن زنگ مهر، مقاومت و ایثار در تفتان

به مناسبت شروع سال جدید تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان تفتان در مدارس شهر نوک آباد نواخته شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 23September 2023

به صدا در آمدن زنگ مهر ، مقاومت و ایثار در تفتانبه گزاش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت شروع سال جدید تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان تفتان در مدارس شهر نوک آباد نواخته شد.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط و تغییر در زندگی آحاد جامعه با بازگشایی مدارس را مهمترین تحول دانست و افزود: مدرسه و تحصیل تکاپویی در کل افراد به وجود می آورد وکه میتوان آن را دمیدن روح تازه تعبیر کرد. سال تحصیلی جدید سال سلامتی، پیروزی، رشد و تعالی اهداف تعلیم وتربیت باشد.

وی در ادامه افزود: تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی دینی و ملی ما واجد والاترین جایگاه بوده و در جهان معاصر هم آموزش و پرورش به‌عنوان عامل مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار تلقی شده است و از نقشی شگرف در رشد و پیشرفت همه‌جانبه جوامع برخوردار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار