پخش برنامه «قدسیان» با موضوع معرفی شهدای گیلان از شبکه باران

برنامه «قدسیان» با موضوع معرفی شهدای گیلان و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت از سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 23September 2023

پخش برنامه «قدسیان» با موضوع معرفی شهدای گیلان از شبکه بارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، برنامه «قدسیان» با موضوع معرفی شهدای گیلان و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت، پنجشنبه‌ها به مدت ۲۵ دقیقه از سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.

معرفی شهدا به عنوان الگو و چهره‌های مبارز انقلابی در دوران انقلاب و دفاع مقدس و آشنایی مخاطبان با ویژگی‌های شهدا و خانواده آنان و همچنین افزایش آگاهی و شناخت مخاطب نسبت به مبانی فرهنگی شهادت و گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی از جمله مواردی است که شبکه باران تصمیم گرفت تا برنامه‌ای با عنوان «قدسیان» تهیه و پخش نماید.

در این برنامه طی یک نریشن همراه با تصویر و فیلم از زبان فرد یا افرادی از خانواده شهید که با دوران کودکی و نوجوانی شهید آشنایی دارند مطالبی را می‌شنویم.

پخش تصاویری از شهید و مزار او و ترسیم مرحله به مرحله نقاشی از چهره شهید توسط هنرمند نقاش بخش دیگری از این برنامه است.

این برنامه با بخش‌های مصاحبه، زندگینامه، وصیت‌نامه، واگویه‌های شهید، نقاشی با اجرای هنرمند نقاش هر بار به معرفی یکی از شهدای گیلان می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرحسین نارنجی و کارگردانی بهرام امانی،‌ نویسندگی مریم واحد و تصویربرداری رضا عاشوری و بهروز عاشوری و همچنین با همکاری شهرام جعفری از شبکه باران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار