استاندار کرمانشاه:

دشمنان امروز توطئه دوری دانش آموزان و خانواده را از مدرسه دارند

«صحرایی» گفت: بواسطه همین پیشرقت و توسعه که کشورمان به صورت پلکان و گام به گام در طول دوران انقلاب کسب کرده دشمنان امروز جرات ندارند به مرزهای ما حمله کنند و با دسیسه و نامردی دست به توطئه می زنند تا دانش آموزان و خانواده ها را از مدرسه دور کنند.
کد خبر: ۶۱۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 23September 2023

استاندار کرمانشاه: دشمنان امروز توطئه دوری دانش آموزان و خانواده را از مدرسه دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در آیین نواختن صدای زنگ مهر و مقاومت مدارس استان کرمانشاه؛ با تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا که در هفته دفاع مقدس آن قرار داریم سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم.

وی در ادامه به اهمیت قدرت علم و دانش برای توسعه و پیشرفت کشور و استان اشاره کرد و گفت: اگر علم و دانش داشته باشیم بر سرنوشت خودمان حاکم خواهیم شد و اگر نه، برده و زیر دست دیگران خواهیم شد.

صحرایی در ادامه گفت: تا دیروز در همین دوران دفاع مقدس ابر قدرت ها ما را تحریم می کردند که سیم خادار وسایل اولیه از کشورهای دیگر نخریم؛ اما به واسطه همین پیشرفت علم و دانش امروز کشورها را تحریم می کنند که اگر از ایران پهباد، موشک و واکسن بخرند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به دسیسه و توطئه دشمنان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بواسطه همین پیشرقت و توسعه که کشورمان به صورت پلکان و گام به گام در طول دوران انقلاب کسب کرده دشمنان امروز جرات ندارند به مرزهای ما حمله کنند و با دسیسه و نامردی دست به توطئه می زنند تا دانش آموزان و خانواده ها را از مدرسه دور کنند.

صحرایی همچنین به شکست دشمنان در این دسیسه و توطئه که سال گذشته راه اندازی کردند با فداکاری شهدای امنیت اشاره کرد و گفت: امروز با آرامش و امنیت کامل سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم.

استاندار کرمانشاه در پایان از دانش آموزان و معلمان یک سوال پرسید که اگر آنها مسئول استان بودند سه اقدام اساسی و مهمی که برای توسعه و پیشرفت استان انجام می دادند چه بود، و مهم ترین آن را در ۱۰ خط توضیح دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار