استاندار همدان:

تحول بنیادی در آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی رخ داد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: انقلاب اسلامی مسیر علم و دانش را برای مردم ایران گشود، تحول بنیادی و راهبردی در آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی رخ داد.
کد خبر: ۶۱۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ - 23September 2023

تحول بنیادی در آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی رخ دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در مراسم استانی زنگ مهر و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس، اظهار داشت: یکی از نکاتی که پس از انقلاب اسلامی تحت تعالیم دینی انجام شد، رعایت کرامت انسانی بود که مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی مسیر علم و دانش را برای مردم ایران گشود، تحول بنیادی و راهبردی در آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی رخ داد.

استاندار همدان تصریح کرد: سند تدوین شده آموزش و پروش به عنوان یک چشم‌انداز تعالی بخش و شکوفاکننده‌ی استعدادهای فرزندان این سرزمین است.

وی خاطرنشان کرد: اتکا به خودباوری در مبانی کلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و فرزند صالح ایشان و ذریه حضرت زهرا (س) رهبر معظم انقلاب پس از انقلاب اسلامی، به عنوان یک اصل استوار مورد توجه بوده است.

قاسمی فرزاد بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی اکثر پزشکان در کشور از هند، پاکستان یا بنگلادش بودند اما به برکت انقلاب اسلامی، پزشکان بسیار خوب و حاذقی در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران تربیت شدند که جزو سرآمدان در عرصه ملی و جهانی هستند.

وی با بیان اینکه رشد و پیشرفت جامعه نتیجه‌ی نگاه اتکا به خودباوری است، گفت: در عرصه نظامی، اتکا به خودباوری باعث یک قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان شده است.

استاندار همدان در پایان متذکر شد: شعار امسال  دولت مردمی در مدارس، #مدرسه‌ی_قوی_ایران_قوی است چراکه مدارس قوی می‌تواند زمینه‌ساز ایران قوی باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار