معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

اقتدار و عظمت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد

سرهنگ «مجیدی» گفت: افتخار، اقتدار، عظمت و شکوه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ - 23September 2023

اقتدار و عظمت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت شدسرهنگ پاسدار «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از بخش‌های پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است که باعث شد مظلومیت ملت آزادی‌خواه ایران به ملت‌های آزادی‌خواه منعکس شود.

وی افزود: جبهه استکبار با حمایت تمام کشور‌هایی که پشتیبان او بودند در برابر ملت ایران صف آرایی کردند و ملت ایران با دست خالی در مقابل آن‌ها ایستاد که نشان از مظلومیت این ملت دارد.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: افتخار، اقتدار، عظمت و شکوه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد؛ ملتی که با دست خالی برای حفظ و صیانت کشور خود در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

این مسئول عظمت و افتخار ملت ایران را در جهان و منطقه برگرفته از دوران دفاع مقدس و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست که باعث شد با وجودی که دشمنان با تمام تجهیزات و امکانات آن روز در مقابل این ملت صف آرایی کردند جتی یک وجب از خاک را واگذار نکردیم و از کیان مملکت خودمان خوب دفاع کردیم.

سرهنگ پاسدار مجیدی تصریح کرد: همه این‌ها برای حفظ عزت و شرف و مملکت ما انجام شد و لازمه‌اش این است که این همه ایثارگری، فداکاری، جان‌نثاری جوانانی که در دوران هشت ساله دفاع مقدس جان فدا کردند  را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه ایثارگری‌ها، دینداری‌ها، ولایتمداری‌ها و اخلاص رزمندگان برگرفته از سیره ائمه اطهار و بویژه سیدالشهدا (ع) است، اذعان داشت: باید این ایثارگری‌ها و دینداری‌ها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی ادامه داد: همچنین با اجرای برنامه‌های این چنینی شناخت و نگاه شهدا را در جامعه نهادینه کنیم و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس برای پاسداشت هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بازسازی عملیات الی بیت المقدس نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مدت پنج شب از ۵ مهر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اجرا خواهد شد و امیدواریم جوانان از این برنامه‌ها بهره خوبی بگیرند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار