در لرستان؛

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره «فانوس» برگزار شد

آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره استانی و ملی «فانوس» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 23September 2023

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره «فانوس» در لرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، امروز (شنبه) آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره استانی و ملی «فانوس» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، سرهنگ پاسدار «فریدون کریمی والا» مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان «اعظم روانشاد» معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از هنرمندان در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

آثار ارسالی به این جشنواره در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی (سرود دانش‌آموزی، نقاشی، تئاترصحنه ای، فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای)، تئاتر خیابانی، نمایش‌نامه و در بخش هنر‌های تجسمی در شاخه‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، بود.

این جشنواره در بخش فیلم و سریال در شاخه‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، و سرود دریافت کننده آثار هنرمندان بود. همچنین علاقه‌مندان آثار خود را در بخش رادیویی در شاخه‌های نمایش رادیویی و پادکست به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

هنرمندان در مورد موضوعات مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش زنان، نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده شهدا، سبک زندگی رزمندگان و شهدا (از شهید بودن تا شهید شدن)، سفر‌های راهیان نور و نسل امروز، نیز آثاری به جشنواره ارسال کردند.

در پایان از هنرمندان برگزیده این مرحله از جشنواره فانوس در لرستان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار