فرمانده سپاه سرایان خبر داد؛

اجرای ۶۲ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در «سرایان»

سرهنگ «خدادادی» از اجرای ۶۲ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: انتقال فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی به نسل امروز که نه انقلاب و نه جنگ را دیده‌اند، یک امر ضروری است و هفته دفاع مقدس نیز فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 24September 2023

اجرای ۶۲ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در «سرایان»سرهنگ «غلامرضا خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و خانواده‌های آن‌ها است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بارزترین نقطه عطف تاریخ حماسی و سیاسی ایران اسلامی است، بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی ملت ایران با دفاع عاشورایی، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکسته و با سربلندی و افتخار از این جنگ بیرون آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان تأکید کرد: باید از تجربیاتی که در طول هشت سال دفاع مقدس از شهادت‌طلبی و الگوگیری از رزمندگان بوده، نهایت بهره را ببریم و تلاش کنیم این الگو را به نسل‌های بعد به‌ویژه جوانان و نوجوانان منتقل شود.

سرهنگ خدادادی از اجرای ۶۲ عنوان برنامه شاخص در این شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، برپایی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی، اردوهای جهادی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و انجام تبلیغات محیطی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوعات «جهاد تبیین»، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، حضور بسیجیان در میعادگاه نمازجمعه، همایش و تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان تأکید کرد: اگر امروز ملت ما مقابل استکبار جهانی و ظلم ایستاده به برکت فرهنگ دفاع مقدس است لذا باید در طول سال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را در دفاع از تمامیت ارضی کشور طی هشت سال دفاع مقدس تبیین شود.

سرهنگ خدادادی در پایان گفت: انتقال فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی به نسل امروز که نه انقلاب و نه جنگ را دیده‌اند، یک امر ضروری است و هفته دفاع مقدس نیز فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار