معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تفکر بسیجی، دستاورد انقلاب اسلامی است

«عطایی» از دفاع مقدس به‌عنوان قطعه درخشان از تاریخ ملت ایران نام برد و کفت: تفکر بسیجی، دستاورد انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 24September 2023

تولد تفکر بسیجی، دستاورد انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «جهان‌بخش عطایی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شامگاه دیروز (شنبه) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مسلم بن عقیل که در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل افتتاح شد، اظهار داشت:  برای سرافرازی ملت ایران هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) از دفاع مقدس به‌عنوان قطعه درخشان از تاریخ ملت ایران نام برد و کفت: انقلاب اسلامی  و هشت سال دفاع مقدس دو عامل مهم بازدارندگی و علت مهم عزت و عظمت و رشد علمی، دفاعی و نظامی ایران اسلامی است.

وی به روحیه حماسی ملت ایران اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین حرکت در مکتب انقلاب اسلامی، تولد تفکر بسیجی است.

عطایی به دوران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه در 43 سال گذشته ایران را نگه داشته و روزبه‌روز بر اقتدار و عظمت آن در جهان افزوده است تفکر جهادی و روحیه مقاومت بوده است.

وی از توان نیروهای مسلح به‌عنوان عالی‌ترین شکل مانور و قدرت‌نمایی نام برد و گفت: اعتلای نظام در واقع تولید قدرت برای کشور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) به بعد فرهنگی نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرهنگ با هنر تجلی می‌یابد؛ بنابراین انجام کارهای هنری به زبان هنر می‌تواند شکاف‌های فرهنگی را ترمیم کند.

وی بروز شکاف بین‌نسلی را نتیجه عدم کار فرهنگی در جامعه نام برد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهگشا است.

عطایی به غرفه‌های فرهنگی نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل اشاره کرد و گفت: در مجموع 70 غرفه فرهنگی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و اقشار بسیج را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند داد.

وی به بخش رزمی نمایشکاه مسلم بن عقیل اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ضمن بازخوانی عملیات مسلم بن غقیل، نقش رزمندگان اردبیلی در تیپ 31 عاشورای آن دوران نیز با زبان هنر و به شیوه بازسازی عملیات ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) به غرفه‌های فرهنگی نمایشگاه عملیات مسلم بن عقیل اشاره کرد و گفت: بخش فرهنگی نمایشگاه در قالب 70 غرفه در دوطبقه از ساختمان موزه دفاع مقدس اردبیل راه‌اندازی شده است.

وی به برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این غرفه ضمن ارائه تحلیل تحریم بسیج دانشجویی برگزاری میزگرد هی تخصصی  دانشجویان با مسئولین رده‌بالای استان اردبیل از دیگر برنامه‌ها است.

عطایی به برنامه‌های یگان دریایی نیز اشاره کرد  گفت: این واحد خدمات قایق‌سواری در دریاچه شورابیل را برای هم‌وطنان فراهم کرده است.

وی به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و گفت: برپایی آلاچیق عشایر به‌منظور تبیین نقش عشایر استان اردبیل در دفاع مقدس و ارائه توانمندی‌های عشایر استان اردبیل، موکب پذیرایی خادم‌الحسین (ع) در محل نمایشگاه، اکران فیلم، اجرای شعر، سرود، تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های نمایشگاه رزمی فرهنگی مسلم بن عقیل  در اردبیل است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) به برنامه‌های رسانه‌ای نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل اشاره کرد و گفت: پخش زنده حماسه گون لری به‌صورت روزانه از محل نمایشگاه، راه‌اندازی رادیو نمایشگاه از جمله برنامه‌های نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها