مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان‌های شمالی:

ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در میدان جهاد تبیین ضروری است

سردار «ملکی» گفت: امروز ملت ایران در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای در میدان جهاد فی سبیل الله است و ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این جهاد لازم و ضروری است.
کد خبر: ۶۱۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 24September 2023

ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در میدان جهاد تبیین ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی شب گذشته در یادواره شهدای روستای لالیم شهرستان ساری با گرامیداشت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بود و لازم است این برای بزرگداشت و انتقال حماسه فرزندان ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت کنیم.

وی به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: دفاع مقدس در امتداد عاشوراست و برگرفته از سیره سید الشهدا (ع) است که در رزمندگان اسلام تبلور یافته است و باید این حماسه‌های عاشورایی ملت ایران اسلامی را به جامعه و نسل جوان امروز تبیین کنیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه دفاع مقدسِ ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شده است، گفت: دشمن برای نابودی انقلاب دست به توطئه‌ها و دسیسه‌هایی در داخل کشور زده است که به مدد الهی در همه مقاطع با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ تحمیلی را به پشتوانه و حمایت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار به کشور ایران تحمیل کرد، اذعان داشت: ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی با توکل به خدا دوشادوش نیرو‌های مسلح در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بی‌بدیل و بی‌نظیر خلق کرد که نمونه‌ای از آن را جهان به خود ندیده است.

سردار ملکی با بیان اینکه امروز نیز کارنامه این ملت در تمامی عرصه‌ها درخشان است، تصریح کرد: امروز این ملت در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای در میدان جهاد فی سبیل الله است و ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این جهاد لازم و ضروری است.

به گفته مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی، یادواره‌های شهدا بزرگداشتی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست و استان مازندران در صف اول این مجاهدت قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار