مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که در قالب هنر ماندگارتر می‌شود

نورانی با اشاره به این که فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که وقتی در قالب هنر می‌آید ماندگار و تاثیرگذار می شود، گفت: فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید آن را از استعداد و هنر هنرمندان متعهد و جوان استخراج کرد.
کد خبر: ۶۱۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 24September 2023

فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که در قالب هنر ماندگارتر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شامگاه دیروز (شنبه) در حاشیه مراسم عصر شعر و خاطره دفاع مقدس که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس نه تنها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان ایران طی طریق نمودند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

وی با اشاره به این که فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که وقتی در قالب هنر می‌آید ماندگار و تاثیرگذار می شود، افزود: فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید آن را از استعداد و هنر هنرمندان متعهد و جوان استخراج کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مراسم شعر و خاطره گویی با حضور شعرای برجسته استان با محوریت دفاع مقدس در سطحی مطلوب برگزار شد که باید از این فرصت‌ها استفاده کرده و وظیفه خودمان را در این قبال انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار