نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم استان همدان در ایام اربعین سنگ تمام گذاشتند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: مردم استان همدان در ایام اربعین سنگ تمام گذاشتند. لازم است تا از بانوانی که در حال خدمت و تلاش در موکب‌ها بودند نیز تقدیر شود.
کد خبر: ۶۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ - 24September 2023

مردم استان همدان در ایام اربعین سنگ تمام گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی شهرستان بهار در مسجد روستای آبرومند، اظهار داشت: در ایام پیاده روی اربعین حسینی صحنه‌های بسیار زیبایی را از خدمت رسانی‌ها مشاهده می‌کردیم که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه انسان باهوش هر لحظه به فکر آخرت و قیامت خود می‌باشد، افزود: سفارش امام حسن عسکری (ع) برای اینکه فردی مورد توجه اهل بیت (ع) قرار گیرد عبارت است از: مومن باید از خداوند بترسد، آبرو و زینت اهل بیت (ع) باشد و کاری کند تا مردم جذب اهل بیت (ع) شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برپایی ۱۵۰ موکب توسط مردم استان همدان در ایام اربعین موضوعی کم‌نظیر بود، تصریح کرد: باید گفت مردم استان همدان در این ایام سنگ تمام گذاشتند. لازم است تا از بانوانی که در حال خدمت و تلاش در موکب‌ها بودند نیز تقدیر شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش بیان داشت: شیخ زکزاکی یک دانشجو اهل سنت بود اما پس از دیدن حضرت امام (ره) جذب ایشان و سپس شیعه شد. با عمل به این سفارش امام عسکری (ع)، شیخ زکزاکی توانست در نیجریه‌ای که شیعه‌ چندانی نداشت، ۱۵ میلیون نفر را شیعه کند.

حجت‌الاسلام شعبانی متذکر شد: یک نفر مثل حضرت امام (ره) و یا شیخ زکزاکی اینگونه مردم را به شیعه دعوت می‌کند و گاهی یک نفر با عملکرد اشتباه مردم را از دین به دور می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها