در پیامی به‌مناسبت سال تحصیلی جدید مطرح شد؛

بهره‌گیری فراجا از تمامی امکانات برای تامین امنیت دانش‌آموزان و دانشجویان

در پیام فراجا به مناسبت بازگشایی مدارس آمده است: فرماندهی انتظامی کشور بیانات ارزشمند امام خامنه‌ای مبنی بر تامین امنیت برای آحاد جامعه با هدف نیل به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور و راحتی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تمام قوا و امکانات فراجا را برای ایجاد فضایی مناسب برای خانواده‌­ها، فرهنگیان و دانشگاهیان سرفراز کشور بکار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ - 25September 2023

بهره‌گیری فراجا از تمامی امکانات برای تامین امنیت دانش‌آموزان و دانشجویانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

گر امنیّت نباشد، علم نیست، اقتصاد هم نیست، آرامش خاطر خانوادگی هم نیست، راحتی نیست. امنیّت همه‌چیز یک کشور است. مقام معظم رهبری ۱۴۰۲/۶/۲۹

فصل پاییز با مهر رنگارنگ آغاز می شود. آغازی که با شور و نشاط دانش آموزان و هیجان دانشجویان به فضای شهر و کشور طراوت و شادابی می بخشد. نوجوانان و جوانان که با حضور در مدرسه و دانشگاه در پی کسب علم و دانش برای ساختن ایرانی آباد و سرزنده پا در مسیری نو و پر فروغ می‌نهند و جامعه را با حضور خود امیدوار به آینده و رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه می‌سازند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیانات ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌­العالی) مبنی بر تامین امنیت برای آحاد جامعه با هدف نیل به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور و راحتی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تمام قوا و امکانات فراجا را برای ایجاد فضایی مناسب برای خانواده‌­ها، فرهنگیان و دانشگاهیان سرفراز کشور بکار گرفته است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت و یقین دارد که با تلاش و مجاهدت نسل جوان و نوجوان در سایه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه، جهانیان روزهای درخشان و غرورآفرین از ایران قدرتمند و قوی را نظاره گر خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها